En härlig utekväll

Direkt efter skolan idag så åkte jag hem och gjorde mig i ordning inför kvällen. Jag och Timmy hade bokat bord på Jensens Bøfhus på Sveavägen klockan 20.00. Vi åt så otroligt god mat, drack ett mycket gott vin till och avslutade så klart med deras glassbuffee! Tror ni vi rullade därifrån sen eller??? 

Därefter mötte vi upp Fia och några till för en drink på Clarion hotell sign, för att sedan gå vidare till en krog som hette nått i stil med la bonbon. En 25+ krog med två dansgolv som låg i anslutning till dansens hus. På ena dansgolvet var det en kareoketillställning som Mickan höll i. Efter många härliga dängor och falska falsetter åkte jag och Timmy hem vid 2-tiden. En riktigt lyckad kväll!!

Nu är det äntligen dags att sova, som jag har längtat! 



0 Kommentarer till "En härlig utekväll"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!