Infected mushroom

I fredags kom de legendariska psy-trance dj'sarna till Sverige och en väldigt stor publik gav sig ut till Alby och Hangaren för att få se dessa. Självklart var jag och mina vänner några av den publiken. 
För mig är detta ingen genrer som varit en favorit för mig men vem kan missa legender på besök i Sverige?? 

Nu i efterhand så ångrar jag inte en enda minut under kvällen och det var värt varenda liten krona!! Vilket drag, vilken musik, vilken stämning!! Vi dansade så mycket att vi var alldeles blöta av svett allihopa!! 

Kom hem så pass sent som klockan halv 7 på morgonen!! 




0 Kommentarer till "Infected mushroom"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!