Body Combat

Body Combat är något jag inte kört på väldigt länge så nu bestämde jag mig för att boka in mig på ett pass i Hornstull med instruktören som tog över Stefans pass. Oh jäklar va kul jag hade! Hade totalt glömt hur roligt och motivationshöjande de där passen är! Im in love! Så det tänker jag absolut fortsätta med. 

För att få tillbaka motivationen till träning så tänker jag börja träna två ggr i veckan. Body Combat ena dagen och styrka andra dagen. På så sätt får jag längta efter mina träningspass. Om ett tag kan jag öka om jag känner mig redo. 

Jag tror att detta är ett bra upplägg för mig :) 

Idag har jag varit i skolan. Vi läser just nu Naturvetenskap och får utföra en hel del experiment och exkursioner, spännande och lärorikt! 

Detta har jag gjort idag: 



0 Kommentarer till "Body Combat"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!