Höstliga dagar

Hösten är nu här med sina underbara färger! Än så länge har det inte varit så fruktansvärt kallt så jag hoppas snön stannar borta ett bra tag till! 

Jag och Timmy var på lite äventyr idag. Vi tog tidigt buss och tunnelbana till stan för att köpa en bultsax då han har tappat bort nyckeln till förrådet.. När vi kommer till centralen och kliver ur tunnelbanan får vi syn på en kille som springer och en kvinna efter. Hon skrek "stoppa tjuven, han tog min telefon!" Dom sprang upp för rulltrappan och sen såg vi att dom sprang ner igen så Timmy ställde sig i vägen och fick ner killen på marken. Räddaren i nöden fick tillbaka kvinnans mobil och fick vara vittne när polisen kom. Det är min Karl de! :) 

Efter många om och men fick vi tag på bultsaxen och kom in i förrådet. Sen åkte vi till Timmys mamma som i fredags fyllde år och idag bjöd på tacos. 

När vi kom hem packade vi första flyttlådan inför flytten om 3 veckor! Det börjar dra ihop sig! :) 







0 Kommentarer till "Höstliga dagar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!