AW

I fredags var jag visserligen i skolan och hade teknikprojekt, men när mina kollegor slutade jobbet så möttes vi upp på Honey Honey vid Medis. Vi åt mat och drack gott. Kvällen bara sprang iväg och plötsligt var klockan halv tolv och vi bestämde oss för att gå och dansa på "Ett ställe". Där mötte jag ett par vänner som bara stod där i baren och såg glada ut! Alla kom jättebra överens och vi öste på schlagergolvet långt in på småtimmarna innan det var dags att åka hem till katten. Timmy har varit i Norge hela helgen så förutom fredagens bravader så har jag studerat till tentan, packat inför flytt och haft besök av tjejen som ska flytta in efter mig (hon ville komma förbi och mäta lite). 






0 Kommentarer till "AW"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!