Flytt

Klockan 09.00 gick jag och Timmy till Stena Fastigheters kontor i Ängby Park och hämtade ut de nya nycklarna! 

Vi satte genast igång att flytta alla packade kartonger, även de som stod på vinden. Men sen fick vi göra paus för min tenta och Timmya spelning. 

Men redan vid 11-tiden på lördagen var vi igång igen. Då kom även mamma pch hjälpte till. Vi flyttade grejer hela jäkla dagen och glömde till och med bort att äta så vid halv 5 tiden åkte vi till O'learys i Vällingby för matbreak. Enda fram till 21 häll på och flytta och packa upp för att kunna sova och äta frukost där. 

I söndags var det dags för flyttstädning. I ungefär 4 timmar tror jag att vi höll på. 

Så igår hade vi besiktning av lägenheten och lämnade ifrån oss nycklarna. Kändes riktigt skönt! 

Dock är det många kartonger kvar att plocka upp men jag bjuder på en förhandstitt av vårt vardagsrum/kök! 



0 Kommentarer till "Flytt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!