Tentaplugg

Det närmar sig med stormsteg min första salstentamen och jag ligger i med studerandet. 

Här hemma har vi börjat packa för samma dag som jag har tenta så flyttar vi. Det ska bli så skönt att få bo lite större!! :) 

I helgen tog jag det bara lugnt och min största ansträngning var nog att dammsuga. Dessutom var jag hundvakt. De kommande helgerna kommer inte vara så lugna så kände att jag ville utnyttja denna helg till att vila så mycket som möjligt. 

Träningen ligger fortfarande lite på is. Jag har kommit iväg på några body Combat pass men utöver det har det varit dött. Men idag tänkte jag ta mig till gymmet efter jobbet! 

På jobbet fortsätter det att rulla på. Det har varit mycke sjukdomar bland personal och vi som är på plats försöker att göra så mycket av den vanliga verksamheten ändå, men det är inte lätt alla gånger! :) Dessutom har barnen blivit riktigt varma i kläderna och busar så mycket att det tar en timme att natta dom på vilan! :P Men jag trivs fortfarande väldigt bra på mitt nya jobb! 




Jag och Timmy bakade faktiskt ost och skinkpaj till middag i söndags, den smakade helt okej! :) ingen av oss har tidigare lagat en sån paj. 



0 Kommentarer till "Tentaplugg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!