Önskelista

Det är snart dags för min 25-års dag och min mamma undrar jämt vad jag önskar mig. Jag brukar veta massor av saker men i år har det varit svårt att fundera ut nått. 
Dock har jag kommit på några saker:

1. Presentkort på olika klädbutiker


2. Träningsväska. Jag har alltid letat efter en lagom liten träningsväska som inte väger bly att bära med sig och som har både axelrem och handtag att bära den med. 


3. Dessa två armband från puss.se 




I övrigt önskar jag mig en ny bil tack! 

Sen har vi alltid pratat om att när man fyller 25 år ska man få en symaskin, vilket faktiskt är bra sak att ha hemma! Som nu när vi har köpt gardinerna, dom måste sys upp en bit! 
0 Kommentarer till "Önskelista"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!