Crazy cat

I morse när jag stod vid handfatet i badrummet och sminkade mig blev jag plötsligt attackerad av en liten vilding! Hon hoppade upp på min ena axel och skulle sedan klättra runt! Egentligen ville hon bara åt vattnet i kranen men hon visste inte riktigt hur hon skulle ta sig dit... 

Idag har vi jobbat på som vanligt, arbetar fortfarande med att finna bra rutiner både för oss pedagoger och för barnen. Detta tar längre tid än man tror! Efter min schemalagda tid så började vi ett hemvistmöte för att fortsätta strukturera upp verksamheten. 

Imorgon ska jag öppna på jobbet så efter att ha läst bara ett par sidor, känner jag mig redo att sova! 
God natt! :) 



0 Kommentarer till "Crazy cat"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!