Blogg.se har ny app

Gud så spännande! Äntligen kan man göra lite roligare inlägg från mobilen, blogg.se har nämligen uppdaterat sin app! Det tackar vi för!

Idag har jag och Timmy gjort pannkakor. Nu känner jag mig gravid och jättesvullen. Pannkakor är ju inte ens så jäkla gott asså... 

Jag är just nu väldigt dålig på att uppdatera och det får ni stå ut med för jag prioriterar andra saker helt enkelt. I helgen tog jag det väldigt lugnt. På lördagskvällen åkte jag, Timmy och Johan till olearys i kista och åt middag och spelade bowling. Senast vi gjorde det så fick jag spö men den här gången visade jag vad jag gick för och vann över pojkarna!! Sen tog vi en nostalgitripp till gamla förkröksstället nivå 22. Allt var precis som för 7 år sedan! :P 

Nu i veckan är det åter full fart med jobb och plugg men måste ju säga att naturvetenskapskursen vi läser nu är mycket intressantare än alla andra kurser vi har läst! :) 


Jag vann storslaget över pojkarna i lördagens bowling! ;) 
0 Kommentarer till "Blogg.se har ny app"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!