Träning, träning, hela dan!

Ni vet säkert hur mycket jag tycker om att träna. Detta är oftast varför jag längtar till helgerna. På vardagarna kan jag inte njuta av min träning på samma sätt som på helgerna för att jag oftast ska stressa iväg hem till mina studier.

Men på helgerna, som idag, kan jag njuta av träningen! Jag och Timmy började med en PW längs vattnet från Sundbyberg till Karlberg vilket var ca 5,7km. Vi tog tåget tillbaka till sumpan (eftersom jag skulle iväg nu senare på kvällen hann vi inte promenera tillbaka) och hämtade träningsväskorna och gick till gymmet där vi körde slut på rygg och mage. Eller nej, inte körde slut tyvärr, eftersom ingen av oss tycker att vi blir slutkörda efter passen längre! :P

Men härligt var det och nu är jag på väg till medis för att möta Fia, Minna och Linn. Vi ska "köpa" hämtmat och sen ha picknick i en närliggande park! :D Riktigt mysigt att avsluta en söndag på det viset!!

0 Kommentarer till "Träning, träning, hela dan!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!