Torsdag

God morgon!

Allt bra med er? Jag känner mig rätt bra idag faktiskt! Har sovit gott, men hade kunnat sova mycket längre, men det kan jag nog alltid göra! Typ 10-12 timmar per natt skulle vara bra för mig! ;D

Jag pluggade på riktigt bra igår och läste klart allt som jag hade fått rekommenderat av läraren att fokusera på. Jag har egentligen 365 sidor att läsa denna vecka men jag läser otroligt långsamt och hinner sällan läsa allt, så jag hade bett henne ge mig något att fokusera på. Men självklart fortsätter jag att läsa när tiden finns! :)

Efter Greys igår sa dom att nästa vecka är säsongens sista... OH NO!!
MEN! Istället börjar Hart of Dixie så det får bli min tv-timme i veckan istället! ;)) hihi!

Ny dag, nya utmaningar - nu ska jag läsa lite mer om kriser!

Hoppas ni får en bra dag!!

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!