Tjejkväll och utgång på Garbo

Under dagen ordnade jag med lite ärenden inför kvällen. Tog mig min första springtur utomhus på ca 3,8 km vilket är mycket bra för att vara jag. Men detta kommer att öka, måste bara hitta bra rundor. :)
Sedan gick jag och klippte mig i Blackebergs centrum. Det va mycket som behövde klippas bort men jag blev nöjd med frisyren ändå. 
Jag fortsatte mina ärenden in på Hemköp och handlade lite mat och snacks inför kväll. När jag kom hem satte jag igång att diska, tvätta, städa och lite därtill. 

Vid 17-tiden kom Linn och då hade jag inte ens städat färdigt haha, men det gjorde inget. Jag fixade klart medan vi pratade och tog igen massor. Jag började även att göra mig i ordning. 

Vid 18.30 tiden slängde jag in kycklingen i ugnen och började göra sallad och vid 19 kom Fia och Mickan. När alla var på plats skålade vi med en fördrink ute på balkongen och åt lite snacks.

Middagen är serverad: 

Kyckling i ugn med sallad och halloumi samt sweet chili-sås. 









Skåååål!



Linn ville också vara med på kort!! Haha!





Vi lyssnade på musik...



Och dansade!



Fina vänner - Fia, Mickan, Linn och jag. 





Linn så fin!







Äntligen på väg till Garbo - eller? ;D

 
Vid 12-tiden var vi framme på Garbo där vi även mötte upp Matilda och några killar som Fia kände. Killarna blev tyvärr nekade pga ålder men vi andra fortsatte festen där inne. 

Inne på Garbo träffade jag först mina och Fias gamla kill-kompisar sedan typ 7 år tillbaka. Jag träffade dessa killar just på Garbo för kanske 1 år sedan också men det va nu ännu roligare när Fia var med också! Sedan sprang jag in i min 1 år yngre kollega. Hon blev ganska paff att se mig där, haha. Sen var även halva färingsö på Garbo och jag blev igenkänd av ett par stycken som jag pratade med. Mycket intressant att man pratar med folk som man känner igen från högstadiet men som man inte pratade med då! :) 

När krogen stängde följde jag och Fia med hem till vår gamle vän och vilken Nostalgi! Visst hade han renoverat lägenheten men det är ändå densamma! Åh så jäkla kul! Vi blev kvar till ungefär 05.30 och sedan traskade jag mina 100 meter hem till Timmy medan Fia tog en taxi hem till sig. 

Mycket rolig och lyckad kväll som jag tycker att vi snart gör om! :D 
 
0 Kommentarer till "Tjejkväll och utgång på Garbo"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!