Tisdag

Ush och blä, jag har nada lust att gå till jobbet idag, vill mycket hellre krypa upp i soffan med täcket om mig, en kopp te i handen och studera hela dagen...

Jag är trött som få och helt slut i skallen och i energi. Men men, jag får göra det bästa av situationen och lyssna på lite uppiggande musik och försöka komma igång! :)

Psst! Om 1,5 vecka är det deztination och om 2 veckor är det Monday Bar (då världens bästa pojkvän kommer spela på sundeck!!)

(Bild på mig och Fia från förra Deztination och på Timmy när han senast spelade på MondayBar @Kolingsborg Rättning!! Insåg nu att jag hade tagit fel bild och att detta är nån av de Djs som spelade på Deztination, inte Timmy! ;D)

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!