Storsatsningen som blev ett skämt!

Efter den lilla soliga stunden på balkongen i morse tog jag tag i min avprickningslista. Började med tentan och det gick riktigt bra tror jag. Jag hade bara lite småfix kvar.

Efteråt åkte jag till gymmet, redo att utmana mig själv till Max! Jag skulle springa milen på löpbandet! Den ni!
Men efter 500 meter fick jag håll, efter 2,5 km gick jag PW i 500 meter, sprang 1 km till och sen kunde jag bara inte mera!! Hållet blev bara värre och värre och dessutom var det så jäkla varmt! Haha! Så ja, den utmaningen blev ju ett riktigt skämt när jag inte ens kunde slå mitt eget rekord!! ;D bättre lycka nästa gång!

Resten av eftermiddagen har jag suttit med alla olika studieuppgifter och ändå är jag egentligen långt ifrån klar... Jag läser som en snigel och så lägger akademikerna på en massa obegripliga begrepp som jag måste slå upp för att få ett hum vad jag läser om..

Nu har jag gett upp och är påväg till min älskling, vi har knappt setts den här veckan så tyckte det var dags! :)

Snart är det helg på riktigt men inte tusan har jag mindre att göra för det! 4 veckor kvar, sen är det SOMMARLOV!!

0 Kommentarer till "Storsatsningen som blev ett skämt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!