Som jag har längtat!!

Hej på er!

Hoppas ni har det bra i solskenet. Jag sitter på tåget mot Uppsala där vi ska fira Timmys mormor som fyller 80 år! :)

Igår efter skolan åkte jag hem till Timmy och la mig på balkongen, solade och studerade. När han sedan kom hem så gick vi till gymmet och tränade armar.

Efter gymmet åkte vi hem till mig och lagade kyckling-tacos! Mums! :)

Idag har vi varit i Kungsträdgården!! Som jag har längtat! Förra året hade jag verkligen sett fram emot att få åka dit och fota men oturligt nog så hann blommorna regna bort... Men ÄNTLIGEN fick jag en massa kort på extremt fina körsbärsträden! De påminner mig dessutom så mycket på min tatuering som jag vill göra på foten och vaden. Den lär kosta lite så får vänta tills pengar finns dock...

0 Kommentarer till "Som jag har längtat!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!