Sminkning hos Fia @Makeupstudion

Här kommer lite fler bilder från sminkningen hos Fia. 
 
Hon började med att göra sin uppgiftet vilket var en 20-talssminkning. Hon fick mycket beröm och var riktigt duktig, men vi båda konstaterade att det såg ut som om jag skulle vara med i en skräckfilm! Haha! Så sjukt att folk sminkade sig så här förr i tiden!



Sedan sminkade jag av mig och Fia gjorde en festsminkning på mig inför eventet på MondayBar. Hon skulle efterlikna det jag brukade ha i princip. 









Och här har ni även kvällens outfit. Både jag och Fia bar byxor vilket kändes väldigt påklätt egentligen och under kvällens gång förstod vi varför vi inte brukar ha byxor på Kolingsborg... Fy fasen så varmt det blev!! Haha!

0 Kommentarer till "Sminkning hos Fia @Makeupstudion"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!