Slutade tidigare från jobbet och gick till gymmet istället!

Jag har jobbat över en del senaste tiden och ska även göra det imorgon så jag bad om att få sluta tidigare idag. Redan kl 13.30 slutade jag och begav mig till gymmet. Fast besluten om att springa 5 km och PW 5 km på löpbandet. Men även denna gång gick det inte riktigt som jag ville. Jag klarade att springa 3 km utan problem och satsade på 5 utan vila när jag plötsligt fick håll med olidlig smärta! Fick lov att dra ner tempot rejält och en stund fick jag promenera långsamt. Ändrade mitt mål till att hålla igång en timme istället. När hållet försvann testade jag springa igen men hållet kom snabbt tillbaka och jag sänkte återigen hastigheten. Fick istället dra på lutning på bandet och körde ca 3 km PW i lutning. Totalt 1 timme på bandet! :)

Var ganska trött efteråt men lyckades ändå köra lite fällknivar, plankan och squats, innan jag åkte hem, tvättade och pluggade.

Har avslutat onsdagskvällen som vanligt med Greys! ;)

0 Kommentarer till "Slutade tidigare från jobbet och gick till gymmet istället!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!