PROfeel blåbär

God morgon!

Sovit gott? Det känns som om jag mest sovit på ytan och det va hårt att komma upp i morse!

Timmy hade ingen frukost hemma så jag svängde in på Ica i Brommaplan och handlade mig en PROfeel kvarg med blåbärssmak (tydligen ny) och två bananer. När jag satte mig på bussen öppnade jag exalterat den nya kvargen för att provsmaka och stoppar en sked i munnen. Det är nu som jag borde skriva: "jäklar va god den va!", MEN! Istället kändes det som en explosion i munnen på mig! En blandning mellan något surt som nästan fräste lite på tungan och jäst!! Kollade snabbt på datumet och mycket riktigt så gick den ut i fredags!! Vilket jävla skit!! Så otroligt äckligt!! Den affären borde kolla över sina datum! Jag tar ju för givet att något inte har gått ut när jag köper nått jag ska äta på en gång men tydligen kan man inte lita på detta...

Självklart kommer jag testa blåbärssmaken en annan gång men då kolla datumet innan jag betalar, för jag tror att den kan vara riktigt god egentligen!

0 Kommentarer till "PROfeel blåbär"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!