Onsdag

Tänkte börja med att säga att de dagar jag inte skriver så mycket brukar se likadana ut. Jag åker till jobbet, åker hem och studerar tills det är dags att sova. Finns inte så mycket roligt att skriva om dessa dagar! :)

Men idag ska vi ha överinskolning på jobbet, vi har nämligen en bunt barn som ska börja på stor-barns-avdelning i höst! Dessa skruttar skolade jag in för tre år sedan, iaf hälften av dom, och dessa är de sista som jag har haft sedan deras absolut första dag på förskola! :D Men det kommer ju hela tiden nya sådana barn, men det är speciellt när det blir tydligt att de faktiskt blir stora! :D

Efter jobbet ska jag ta mig till gymmet och köra ett hårt konditionspass! Jag har inte rört på mig alla denna vecka så känns behövligt! :)

Hoppas ni alla får en bra dag så bjuder jag på en härlig bild på mig och Timmy! ;)

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!