Onsdag

Dagarna går fruktansvärt långsamt denna vecka, det tar aldrig slut!

En grå och tråkig dag så i morse ställde jag in min PW, samma sak på lunchen. Hämtade ut två paket på posten men måste ändå skicka tillbaka dom. Nämligen så att ett av paketen jag hämtade ut innehöll hotpants i samma färg som min outfit till MB-kryssningen, men idag fick jag mail om att den färgen var slut så fick istället beställa en annan färg. Så då behöver jag en annan färg på mina hotpants också! Typiskt! :P

Nu har jag iaf gosat upp mig i soffan, dukat fram en sockerfri Red bull och en chokladkaka, mycket bra kombination för att ta mig igenom dagens studier! ;)

0 Kommentarer till "Onsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!