Never give up!

Idag gav jag mig fan på att klara 30 minuter på löpbandet rakt av. Många bilder av motivation fanns i mitt huvud och det som irriterar mig är att jag för någon månad sen inte hade några som helst problem med detta, va fan har hänt!?

Jag sprang och sprang och... 25 minuter gick riktigt bra, förutom att jag mot slutet började känna att det blev väldigt tungt att andas. Alltid dessa bortförklaringar men man ska ALDRIG ge upp! Tänker inte ge mig, snart ska jag ta mina 30 minuter eller 5 km igen!!

Dessa bilder är några av de som motiverar mig, vetskapen om att jag en gång har lyckats med mitt mål, ger mig tron på att jag KAN klara det igen!! :)

0 Kommentarer till "Never give up!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!