Mysigt avslut på veckan

Nu är jag på väg hem från en riktigt mysig kväll full av skratt med mina tjejer! Vi var alla överens om att detta borde ske oftare. :)

Började med att vi alla tog ett glas eller två eller tre på Bar 54 på söder. Sedan promenerade vi till restaurangen som skulle servera maten. Då Linn tidigare under dagen ringt till restaurangen så sa de att det inte fanns lediga bord och därför skulle vi få maten att ta med. När vi kommer dit är det upptaget på 1-2 bord och resten ledigt. Vi frågar om det finns möjlighet att äta där men tjejen i kassan säger nej. När vi beställer efterrätten som skulle ingår, säger hon att den inte går att ta med.
Vi bestämmer att vi tar ett glas medan vi väntar på uteserveringen. Det kommer aldrig nå mera folk och efter en stund kommer de ut med vår mat i en kasse. Innan vi går bestämmer vi oss för att utnyttja toaletten. Då får Linn ett ryck och säger att hon ska bitcha lite med personalen. Vi andra väntar ute.
Plötsligt kommer den manliga servitören ut, ställer fram bord och stolar, ber oss att slå oss ner, säger att Linn är på väg ut med ett varsitt glas vin och att vi självklart får äta där och självklart ska få vår efterrätt!

Fulla i skratt tackade vi Linn och högg in på maten som faktiskt var riktigt god! Haha!

Efteråt drog vi till Malmen för att fortsätta vår trevliga kväll. En jobbig jävla kille som älskade sitt liv och sig själv började prata med mig och efter att jag stått ut 20 minuter valde jag att vika av och är nu på väg hem till Timmy för att sova! :)

Imorgon är det dags för verklighet och jobb igen! Så god natt med er, hoppas ni haft lika bra långledighet som jag! :)

0 Kommentarer till "Mysigt avslut på veckan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!