Morgonträning

Hej på er! 
 
Sovit gott? Jag slocknade som en stock direkt efter Eurovision. Inte för att jag är allt för intresserad men kunde inte låta bli att titta. Grattis Danmark! Tycker ni är värda segern. Låten va bra, men texten lite tjatig och dessutom hette artisten Emmelie! ;)
 
Just nu sitter jag och laddar inför ett gympass. Tar det direkt nu på morgonen så att jag verkligen kommer iväg idag. Jag har nästan bara möjlighet att träna på helgerna eftersom det är så otroligt mycket studier just nu. Men den 9 juni lämnar jag in läsårets sista tenta och börjar jobba heltid igen. Då kommer jag även att träna och träffa vänner typ varje dag! Ska bli skoj att få tillbaka mitt liv! :D
 
Bjuder på lite bilder där jag härmar min kära älskling hur han ser ut innan han ska gå till gymmet! Kan ju tillägga att han gör detta framför spegeln dock! ;) 
 



0 Kommentarer till "Morgonträning"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!