Monday Bar Fusion (Valborg)

Här kommer en liten sammanfattning av gårdagen:

Ännu ett lyckat event av MondayBar, trots att det inte var ett mina bästa. Musiken var inte riktigt i min smak, alldeles för mycket pauser (det blev lite dans, Pausa, dansa, pausa) och dessutom var energin inte i topp. Tyckte det var många nya små ansikten som dessutom skulle behöva lära sig lite om hyffs på dansgolvet. Att knuffas, puttas och trängas är inget schysst beteende.
MEN med gott sällskap av finaste Fia som dessutom sminkade mig jävligt snyggt, så hade jag ändå kul! ❤ Och inte blir det nått löpband på gymmet för mig idag iaf! ;D

0 Kommentarer till "Monday Bar Fusion (Valborg)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!