Jag vill gå på bio!

För en vecka eller två sedan lade Stena Fastigheter (min bostadsförening) upp en liten tävling. Vi som är boende i ett Stena Fastigheter-område skulle skicka in bästa vårbilden från området och det skulle lottas ut biobiljetter till de bästa bilderna.

Jag skickade in en bild på en fontän som finns i mitt område och även grönskan runt omkring syntes i bakgrunden. Den fontänen sätts igång på våren och eftersom jag bor i ett nybyggt område är alla buskar och träd mest små pinnar. Men min bild blev ändå ett av de vinnande bidragen och idag fick jag en biobiljett med posten!!

Så... Vilken film ska man se? ;)

0 Kommentarer till "Jag vill gå på bio!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!