I solskenet på balkongen

God morgon!

Igår var jag bara trött och på dåligt humör, ingen vila ingen ro. Så jag studerade fram till 21.00 då Greys började. Efter Greys så börjar ett annat program som jag alltid avvisar pga att det är dags att sova men igår unnade jag mig att titta vidare. När det programmet va slut så studerade jag ett tag till och somnade nån gång vid halv 2 i natt. Ställde klockan på halv 10 för idag har jag massor att hinna med!

- Skriva klart min tenta och skicka in
- Läsa 80 sidor om relationskompetens
- Se UR access två delar
- Diskutera på kurswebben
- Träna på gymmet ❤

Men först ska jag unna mig frukost i solen på min balkong!! ;) Solen är här ca 20 min till kanske..



Igår var jag och barnen på jobbet ute på knopp-jakt, härliga vårtecken!

0 Kommentarer till "I solskenet på balkongen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!