I miss my friend!

God morgon!

Idag är den vanliga ställningen återställd och jag sitter på bussen mot jobbet. Tyvärr är jag lite sen då jag har möjlighet att välja att gå till Blackeberg och ta tunnelbanan om jag inte hinner till bussen. Men detta gjorde mig nog lite förslappad idag så jag kom iväg alldeles för sent och missade istället min tunnelbana! Typiskt mig!

Igår innan jag gick in på gymmet tog jag en sväng in på en affär som heter Go West och som ligger i Sundbyberg. De har just nu utförsäljning med 50% på allt för att göra plats för nytt. Jag tänkte att jag skulle köpa mig leggins men kom ut med två par jeans och en blus! Också typiskt mig! ;)
Jag upptäckte nämligen att de säljer kläder av märket 'Serious Sally' och 'Sisters point'. Bra grejer och jeansen från Serious Sally har jag tittat på förut på Nelly.com, satt som en smäck!! Eftersom det var rea så betalade jag bara 150kr styck! Blusen var utan armar, svart och med pärlor på krage och axlar. Denna betalade jag bara 200kr istället för 400! Så totalt hade summan blivit 1000kr men jag betalade bara 500kr! ;)

Jag pratade förresten med Tilda igår, vilket jag också gjorde häromdagen, båda längre samtal. Hon har nu varit borta i 2.5 månad och när vi väl pratar så märker man hur mycket man saknar våra samtal! Jag pratar knappt i telefon om det inte är med Tilda! Så snart får hon komma hem!! :D

1 Kommentarer till "I miss my friend!"
Postat av: Tildiwildie

Saknar dig med!
Hemma om en ynka vecka :)
<3

Svar: Ett par timmar kvar bara!! :D WiiiE!
Emelie

URL: http://tebbenebbeinasia.blogg.se
Datum: 2013-06-05 / Klockan: 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!