Hardcore makes me strong

God morgon världen!

Allt bra med er? Jag mår riktigt bra faktiskt och trots en liten miss i kommunikationen mellan mig och mitt alarm i morse så känns det som om detta kommer bli en bra dag!

Har ganska precis avslutat en PW på rekord! En sträcka som tidigare har tagit 28 minuter tog idag 25 minuter, allt tack vare hardstyle och hardcore! Musikens takter ger mig ett bra tryck i gången.

En lång arbetsdag väntar idag då vi har fixardag med föräldrar/personalmöte. Så tidigast 19.00 slutar jag. Typiskt, jag som är i stort behov av att studera... Men men :)

0 Kommentarer till "Hardcore makes me strong"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!