Han kallar det kärringdagis

Hej på er!

Allt bra? Vi har haft lika fullt igår som idag och på frågan hur det har gått så kam jag säga att det nog inte har gått allt för bra.
Vi åkte till IKEA idag för att huvudsakligen handla korgar till garderoberna. När vi kommer hem upptäcker vi att dom vi har köpt inte är tillräckligt djupa och att det djup vi behöver finns inte ens på IKEA. Istället kommer jag få lämna tillbaka dom imorgon och vi beställa ifrån bygghemma.se istället. Hoppas dom kommer så snart som möjligt så att Timmy kan få stoppa in sina kläder i garderoben!

Nu måste jag definitivt sova. Denna helg har inte direkt fått mig utvilad om man säger så...

1 Kommentarer till "Han kallar det kärringdagis"
Postat av: bf

Snygg effekt med lampan där i bakgrunden. Ser nästan ut som att du har ett horn. Eller en kräfthatt. :)

Svar: Haha ja jag såg det också! Jag är en enhörning! ;D
Emelie


Datum: 2013-05-27 / Klockan: 07:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!