God morgon yxskaft!

Asså jag undrar vad jag gjorde idag!! Tänkte att jag skulle åka till jobbet och gå hem. Jag har fått med mig frukosten iaf men, glömde musiken, fick på mig träningsskorna, dom sa att det skulle bli upp till 20 grader och jag tar på mig stickad tröja och skinnjacka och packar dessutom inte ner nått ombyte för promenaden hem. När klockan va 37 springer jag till bussen, den GÅR 37.. Haha!
Men som tur va så gick jag till islandstorget och hann med en tunnelbanan tidigare än om jag hade väntat in nästa buss, och bussen från Bromma var sen så jag kommer iaf att hinna till jobbet i tid, puh! Haha!

Och jag är glad ändå! :D

Här kommer två fina bilder från helgen som Mickan och Linn lagt upp:


0 Kommentarer till "God morgon yxskaft!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!