Fast and Furious 6

Jävlar vilken film!!! Tänk att de fortfarande håller måttet, hela filmen igenom är det action, det händer saker, handlingen håller och tar olika svängar. Och slutet, hell yeah! Haha! Jag älskar dessa filmer men skulle vilja ha liiiiite mer snygga bilar! ;D

Innan filmen tog jag och Timmy en sväng på stan. Han köpte ett par skor och en väldigt kvinnlig etui, haha! Jag köpte mig ett par nya solglasögon. Jag tycker inte att jag passar i några par alls men dessa var helt okej enligt min mening och Timmy tyckte dessa var min stil! Så ja, får väl annars köpa flera par.. :)

0 Kommentarer till "Fast and Furious 6"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!