En rubrik

Hade ingen fantasi för rubrik..

Efter jobbet åkte jag till Nockeby och promenerade hem därifrån, alltså blev det dagens andra pw!

Denna vecka har jag MASSOR med kurslitteratur att läsa så det kommer tyvärr mestadels att bli PW som träningsform men det är iaf nånting. :)

Dessutom har jag från och med idag startat en liten utmaning mot mig själv (se bilden nedan). Ska bli spännande att se resultatet. Tog en bild på min egen rumpa för att göra detsamma om 30 dagar, men detta tänker jag inte dela med er! :P

Nu är det dags att sova för på tisdagar börjar jag fortfarande tidigt! ;)

0 Kommentarer till "En rubrik"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!