Body Combat

Go kväll på er!

Här ligger jag i soffan med världens huvudvärk, men jag ska inte klara för det är på grund av träningen som jag har ont! ;)

Vet inte om det beror på att jag spänner mig så väldigt eller om det beror på att spänningar släpper när jag tränar Body Combat. Det är iaf endast då som träningen leder till träningsvärk. Nån som har nån aning? :)

Iaf, tydligen var det ny release idag och vi körde som aldrig förr. SÅ JÄVLA SLUT!! Haha! Jag såg helt förstörd ut efteråt, svetten rann på ställen jag inte ens att man kunde svettas på typ! :D man vet iaf att man lever när man tränar!

Nej, dags att hoppa i säng, en fullspäckad skoldag väntar imorgon!

0 Kommentarer till "Body Combat"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!