Behövligt fredagsmys

Hej på er!

Idag har jag haft en lång dag i skolan från kl 10-16.30. Många diskussioner som dessutom kan vara rätt känsliga. Vi alla har väldigt mycket just nu och att läsa kris på det blir överväldigande!

Nu är jag igen på väg till stan för att möta Timmy. Vi ska ha ett behövligt fredagsmys med middag på Max (Timmy älskar Max och har inte ätit där på länge! ;) ) efteråt blir det bio - Fast and Furious 6!!!!

Och ikväll sover vi tillsammans för sista gången i hans lägenhet för imorgon blir det att flytta alla hans saker hem till mig!! :D Äntligen ska vi bli sambos!

Imorse gjorde jag en frukost jag inte ätit på väldigt länge men som jag åt väldigt mycket för ett år sedan: Vaniljkvarg, nötter och mandarin, mums!

0 Kommentarer till "Behövligt fredagsmys"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!