Är det sommar eller??

Jag har världens bästa jobb för den här årstiden! Ute i princip hela dagen! :D

Var helt slut efter jobbet så det blev ingen PW på vägen hem och på rasten satt jag i solen och åt smaskigheter, haha!

Men när jag kom hem la jag mig först på min skuggiga balkong men blev så avis på alla som har solig balkong att jag tog en filt och mina studieböcker och gick ner till gräsmattan nere vid vattnet ca 100 meter hemifrån mig, de va Inge fel med de heller vill jag lova! ;D och när jag kom hem igen tyckte jag mig se en liten lätt rodnad på bröstet och axlarna! ;D

0 Kommentarer till "Är det sommar eller??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!