Är det måndag eller...?

När jag loggar in på bloggen med appen börjar jag alltid att läsa de första meningarna i senaste inlägget och idag upptäckte jag hur fel jag hade skrivit igår kväll!! Jag citerar: "fy dundran vilket dåligt väder jag har varit på idag..." Haha! Självklart ska det ju stå dåligt humör! ;)

I övrigt har jag tagit mig en PW till bussen vid Nockeby idag och som ni kanske märker så skriver jag mycket senare än vanligt idag. Detta är för att jag fr.o.m. Idag går ner i tid och jobbar ungefär 8.30-15.30 varje dag! :) vilken lättnad! Kände redan igår efter Greys att jag i lugn och ro kunde göra de sysslor jag inte hunnit tidigare under kvällen, utan att vara stressad över att gå och lägga mig. :)

0 Kommentarer till "Är det måndag eller...?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!