Aktivitet hela tiden!

Ja jäklar va med grejer jag gör hela tiden! Igår var det lika mycket som i helgen och det är även därför som jag inte hunnit blogga.

Efter jobbet åkte jag till gymmet och sprang utan problem 30 minuter och körde sedan på stenhårt med mage.

Plockade upp Timmy och åkte tillbaka till IKEA eftersom korgarna till garderoberna inte passade och heller inte den lilla rullgardinen. Lämnade tillbaka dom och gick och köpte en större rullgardin och en kudde till Timmy.

Vidare till Willys för att storhandla. Det blev proppfullt i kyl och frys så nu klarar vi oss ett tag. Men jag åkte hem själv medan Timmy stannade i sumpan och tränade. När jag kom hem packade jag upp varorna, slängde sopor, åt en snabb liten middag och gick sedan och lade mig då klockan redan va halv 11!

Idag har det varit fullt upp på jobbet som vanligt, många föräldraaktiviteter som planeras just nu.

Sen har jag precis varit hos pappa och lämnat bilen och sitter istället på bussen påväg till gymmet. Puh! Blir trött av att bara läsa allt jag gjort och sen vet jag att det inte är slut än!! :P

0 Kommentarer till "Aktivitet hela tiden!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!