4e maj

God morgon!

Jag ligger i sängen just nu och lyssnar på två tungt andandes varelser, Timmy och Ronja! :)

Mamma hade varit och lämnat Ronja hos mig medan jag var i skolan. Så när jag var klar där satte jag fart mot gymmet och valde att köra ett 45-minuters NTC-pass. Kommer ni ihåg dessa? Jag körde dom en hel del i början av hösten. Nike Training Club på app. De finns även som träningspass på gymmet så jag har mina funderingar på att testa nån dag!

Under hela fredagskvällen satt jag framför datorn och skrev på min tenta sen. Tänkte bli klar med den i helgen för att sedan börja läsa kurslitteraturen för den nya kursen "Krishantering".

MEN idag har jag annat för mig! Först lite ärenden och pyssel i lägenheten och senare i eftermiddag så dyker det upp lite tjejor hem till mig! ;D

0 Kommentarer till "4e maj"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!