Trötthet

Ush så slut jag var igår!! Sov endast 5 timmar och sedan var det full fart på jobbet, hög värme ute, möten hit och dit och sen träning och långpromenad på det. När jag kom hem vid 20.00 var jag helt slut och orkade knappt röra mig!

Så när jag hade ätit middag tvingade jag mig till duschen och kastade mig sedan i sängen redan 21.00! Tror ni jag kunde sova ordentligt? Nej... Jag låg och vände och vred på mig, somnade en stund och vaknade klarvaken kl 03.00 och kunde inte somna om! Till slut lyckades jag iaf och då var det väl bara 30 minuter kvar tills klockan ringde så inte blev det några fler timmars sömn i natt inte...

Men det är bara att upp och hoppa! Ser ut att bli en fin dag idag också! :)

Det är tur att jag har min underbara pojkvän som alltid (nästan ;) ) gör mig glad! ❤

0 Kommentarer till "Trötthet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!