Träningsvärk!!

Asså hjälp mig! Någon som vill byta ben med mig? I måndags tränade jag ben och körde en maskin för innerlåren. Denna maskin använder jag alldeles för sällan pga att jag vet vilken hemsk träningsvärk man får efteråt. Men så på detta träningspass gav jag mig på maskinen och körde på rätt bra. Efteråt skakade benen men inte mer än vanligt efter ett bra benpass.

I tisdags kände jag inte alls av någon träningsvärk så jag tänkte att det va ju skönt att slippa de!

Igår... Kom träningsvärken smygandes. På förmiddagen kände jag lite trötthet i musklerna men sen blev det värre och värre och värre! Till slut kunde jag inte gå!! Jag låg på soffan hela kvällen och gjorde ingenting bara för att slippa känna smärtan! Minsta lilla spänning i benen och det kändes som om de skulle trilla av.

Detta har även resulterat i en hemsk natt. Jag har inte kunnat ligga i sängen som jag vill och varje gång jag har rört på mig så har jag vaknat av smärta!
Musklerna är dessutom säkert 5 cm svullna, man kan både se och känna tydlig svullnad! Jag har ALDRIG varit med om detta! Det är helt sjukt! Ush!

Får se om jag lyckas gå bort en del av värken så att jag kan köra Body Combat ikväll! :)

0 Kommentarer till "Träningsvärk!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!