Torsdag

God morgon!

Allt bra? Med mig är det helt okej! Fortfarande beslutsångest och är väldigt trött. Jag glömmer bort att jag ska upp klockan 5 vissa dagar och ligger och pratar med Timmy om kvällarna istället tills klockan är tolv... Dumt gjort av mig.

Det är snart bara en vecka kvar tills semestern för mig och det märks! Man blir lite mindre ambitiös och det blir mycket slappare på jobbet. Dessutom har dom dragit ner på träningspassen på gymmet och därav ställt in body combaten i sumpan, just typiskt!!

I helgen blir det lite förkänningar på semestern när jag, Timmy och en del av min släkt beger oss till Säfsen för att fira mormor och morfars 50-åriga bröllopsdag!

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!