Sommarlov på riktigt!!

Fick ett grymt skönt besked idag! Kommer ni ihåg hur jag slet mig i håret för den sista tentan? Jag visste inte vad jag skulle skriva eller hur. Jag hade ångest och ville bara att det skulle vara över... Och så fick jag veta idag att jag fick VG (alltså högsta betyg)!! Kändes otroligt skönt så nu kan jag slappna av på riktigt och ta sommarlov från skolan på riktigt!! :D

Efter jobbet idag var jag iväg på ett ärende som gav mig beslutsångest.... Jag kommer snart att kunna berätta om allt men först vill jag att saker och ting ska vara helt klara! Ni får suga på karamellen lite till! ;)

Nu ska vi se om jag kan få sova mer än vad jag gjorde i natt!

0 Kommentarer till "Sommarlov på riktigt!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!