SOMMAR!!

VILKEN UNDERBAR DAG!! Tur att jag inte är bakis och måste ligga inne och dö, vilket man skulle kunna tro efter gårdagen. Jag spenderade nästan hela dagen framför datorn och skrev på min tenta. Men vid 17 stängde jag ner och jag och Timmy började slänga alla kartonger i ösregnet. Sedan promenerade vi iväg till Blackeberg och mötte Fia. Vi handlade tacos och gick hemåt. Medan jag duschade och valde kläder gjorde dom andra middag. Resten av kvällen stod jag och Fia framför spegeln kan man säga, haha. Även Olle och Johan dök sedan upp innan vi begav oss till Solna och Deztination! Väl framme hade jag glömt mitt leg så vi fick åka tillbaka igen och hämta det! Och när vi kom tillbaka så behövde jag inte ens visa leg! Bra jobbat Emelie! Haha!

Men vilken grym kväll det blev!! Vi dansade, drack och hade bara för roligt!! Och dessutom fixade vi in Fia backstage för att få krama och ta kort med sin idol Dj Isaac! ;D
Bilder kommer såklart senare!

Just nu sitter jag på en filt vid vattnet och njuter av sommarvärmen och hoppas på att få lite fin färg tills kryssningen på onsdag!! Vi håller tummarna att det blir sånt här väder på sundeck också! Var länge sen vi hade ett soligt sundeck nu.. :)

0 Kommentarer till "SOMMAR!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!