Only one day left

Välkomna upp till en än så länge solig dag! Jag hoppas verkligen att det håller i sig eftersom vi har sommarfesten idag. Ni kanske kommer ihåg det där årliga partajet på jobbet med alla ca 50 tårtorna? Den är idag! Förra året satt vi och sjöng "det är sommar och sol, bad i en pool" för föräldrarna medan regnet öste ner! Haha! Bättre lycka denna dag kan vi hoppas! :)

Efter jobbet idag tar jag SEMESTER!! Iaf i 5 dagar.. För det är dags för Monday Bar!!! Det ska bli så jäkla roligt och i sista stund har Fia hoppat på också!! :))

Men för att fira semestern åker jag direkt till gymmet och tränar bort all tårta jag kommer trycka i mig idag! ;D

0 Kommentarer till "Only one day left"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!