Minisemester!

Känner mig lite som en zombi idag faktiskt. Om jag sammanfattar veckans sömn så har jag sovit 5-6 timmar varje natt! Tur att vi ska iväg på en liten minisemester i helgen.

Det är nämligen så att mormor och morfar firade 50-årig bröllopsdag under midsommarhelgen så vi åker iväg till Säfsen för lite avkoppling, middag på restaurang och andra aktiviteter som man kan hitta på i fjällen under vinterhalvåret. Det är jag och Timmy, lillasyster Lotta och hennes Robin, mamma, mormor och morfar, moster med familj och morbror med familj och vi kommer bo uppdelat i två stugor.

Jag har valt att boka en Antistress-massage à 40 minuter och på eftermiddagen har jag, Timmy, Lotta, Robin och mamma bokat in oss på en badtunna! Som sagt en riktigt avkopplande minisemester! ;)

Men först ska jag jobba fram till klockan 13.30!

Förresten! I helgen köpte jag nya skor, ett par ljusrosa sneakers. I måndags när jag hade på mig dom fick jag skavsår, idag gör jag ett nytt försök och hoppas på bättre resultat! Jag köpte visserligen ett par höga sneakers av samma modell förra året så jag vet att dom mjukar upp sig. :)

0 Kommentarer till "Minisemester!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!