Midsommardagen

Hej på er!

Vilken mysig midsommar jag och mina vänner hade! Började med midsommarlunch hemma hos mig och Timmy på balkongen med Olle, Jonte, Ante och Lina. Vi fick bära ut köksbordet eftersom vi inte köpt nått utebord ännu.. :P Som tradition blev det jordgubbar och glass till efterrätt.
När klockan närmade sig 17 packade vi picknick-korgen och tog oss till ett ställe vid universitetet. Där hade Kollektivet ställt upp grillar och musik och en massa folk låg på filtar längs gräsmattan. Vi grillade, gjorde en midsommarstång, dansade och hade jättemysigt! Fia, Linn och Minna anslöt sig också till oss någon timme senare.

Nu ska jag och Timmy gå på bio i Kista. Vi ska se After Earth, får se om det är nått att hänga i granen! ;)


0 Kommentarer till "Midsommardagen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!