Lovely weekend

God morgon!

Haft en bra helg? Min helg har varit riktigt mysig och förutom att jag inte kunde skriva nått på tentan igår (pga tom skalle) så har jag gjort precis vad jag har velat!

Efter en mysig stund vid vattnet igår så gick vi hem och satte igång med trallplattorna på balkongen. Det blev riktigt snyggt och det saknas bara utemöbler och en liten grill nu! :D

Senare på kvällen kom Johan och Jenny på besök en stund. Alltid trevligt med lite sällskap en söndagskväll och eftersom jag ändå inte lyckades skriva på tentan så var det mycket trevligare med sällskapet! :)

0 Kommentarer till "Lovely weekend"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!