Kollektivet @ Årstafältet

I lördags hade jag en helt underbar sommardag. Det började med att jag och Timmy tränade på gymmet. När vi kom hem började folk att dyka upp. Först kom Tilda och Minna, sen Johan, Ante och Jenny, Jonte B och sist Jonte S och hans flickvän Lovisa.

När vi alla var samlade gick vi ner till vattnet och upp på berget. Där finns en stor grillplats med utsikt över halva Mälaren typ!

Vi grillade, lyssnade på musik, drack gott och hade det bara bra i solen!
Men vid 18-tiden åkte vi vidare in till Årstafältet, iaf några av oss, andra åkte hem. Där hade Kollektivet (som Timmy spelade för på kryssningen) ställt upp dj-bås och flera högtalare och bjöd på skön stämning. Det var även flera andra vänner som befann sig där, bland annat Timmys systrar.

20.00 var det Timmys tur att spela. Vi dansade i solskenet enda tills polisen kom och sa att det va dags att sänka musiken! :P

Men kvällen var inte slut för det! Jag, Timmy, Johan och Jenny åkte vidare till Kollektivets fest @ Fabriken. Inte förrän vid halv 5 trillade vi in hemma och kastade oss i sängen!!

Förstå att jag och Timmy låg nerbäddade i soffan hela dagen igår!! ;D

0 Kommentarer till "Kollektivet @ Årstafältet"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!