Avslutningsträff

Vilken mysig avslutning vi fick på jobbet idag. Alla barn, syskon och föräldrar var bjudna. Vi tände grillen och alla lade ut filtar på lilla gården. Solen lyste, barnen lekte och vi hade jättetrevligt. Vissa familjer lämnade över några sommarpresenter och tackade så mycket för de 1-2 år vi haft med deras barn! Nästan en tår i ögat!! :) 

Men vet ni, det händer MASSOR just nu som jag skulle vilja berätta men som jag måste hålla för mig själv. Många känslor, glada, arga, ledsna och nervösa! Vi får väl se om jag inom en tid kanske kan avslöja lite! :)

Nu tänker jag kasta mig i säng eftersom jag måste vara pigg imorgon! 

 

0 Kommentarer till "Avslutningsträff"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!